Siapa Cakap Proton Inspira Dengan Mitsubishi Lancer Sebijik??

Sunday, 17 October 2010

Perbezaan Proton Inspira dengan Mitsubishi Lancer

Haha.. Matdin rasa mesti ramai yang cakap Proton Inspira dengan Mitsubishi Lancer sebijik kan?? hehe.. Dulu pun matdin pun ingat macam tu.. Tapi selepas menilik dengan teliti lagi

Proton Inspira Vs Mitsubishi Lancer

Saturday, 16 October 2010

Mitsubishi Lancer

Tak lama lagi pengganti Proton Waja akan muncul dijalan raya tidak lama lagi hehe.. Rupanya sebijik macam Mitsubishi Lancer ni.. Agak-agak korang Proton Inspira ni (pengganti Proton Waja) prestasinya sebijik macam Mitsubishi Lancer jugak ke? dengar kata

Kasut Kegemaran Matdin

Friday, 15 October 2010

Haha.. kali ni matdin nak tunjuk kasut kegemaran matdin lak ni hehe.. Kasut ni matdin beli kat bundlu je.. ada r dalam rm 40 dua ketul. Dua ketul = sepasang.. ingat tu.. ulang suara sepasang( takde suare).. Masa tu kasut matdin dah koyak dan dah tak tahu dah nak beli kasut macam mane lagi ntah.

Ingatkan dah nak beli kasut baru dah tapi duit masa tu adala cadang dalam rm 80 kebawah.. jalan punya jalan sampailah kat satu bundle yang jual macam-macam pakaian.. masa tu try jugak usha-usha kat tempat kasut mane r tau kot-kot ada kasut yang sesuai yang boleh pakai untuk pegi kelas. Cari punya cari pada masa tu

Award Daripada Krole dan Myzul

Thursday, 14 October 2010

haha.. dah lama je rasa tak dapat hadiah ni ha.. hehe.. Kali ni matdin dapat award daripada krole dan myzul lak.. Terima kasih matdin nak ucapkan kepada diorang ni dan kepada sesiapa yang berminat nak ambil award ni pun dialu-alukan jugak.. Matdin cuma nak tag 5 orang je.. kepada yang tak dapat tu jangan terasa ek sebab award ni matdin ni bagi kepada semua yang nak amik sebenarnya hehe..
http://3.bp.blogspot.com/_3lGYdUVSKGY/TK-0rZ2YDnI/AAAAAAAAA9w/SW2a-PB9dnY/s1600/award.jpg
Award daripada Krole



Award daripada Myzul

Antara orang yang matdin nak tag ni ialah:

1. adah
2. diea
3. blur
4. rossa
5. lagenda mahsuri

Tambah Trafik Secara Menipu?

Sunday, 3 October 2010


Adussshh!!! sudah lama tak update blog ni ha.... Sampai dah nak bersawang macam dalam rumah matdin ni dah hehe... (tapi dah buang sikit). Nak buat macam mana dah.. semakin banyak pulak dah kerja nak kena buat ni ha.. Kawan-kawan dijemput datang ke blog matdin selalu ye!! hehe..

Walaubagaimanapun kepada yang suka blogwalking tu matdin nak bagi peringatan sedikit ya.. bukan nak tunjuk baik ke apa tetapi sekadar ingat memperingati sikit ye.. supaya melakukan blogwalking secara jujur bukan dengan