Award Daripada Krole dan Myzul

Thursday, 14 October 2010

haha.. dah lama je rasa tak dapat hadiah ni ha.. hehe.. Kali ni matdin dapat award daripada krole dan myzul lak.. Terima kasih matdin nak ucapkan kepada diorang ni dan kepada sesiapa yang berminat nak ambil award ni pun dialu-alukan jugak.. Matdin cuma nak tag 5 orang je.. kepada yang tak dapat tu jangan terasa ek sebab award ni matdin ni bagi kepada semua yang nak amik sebenarnya hehe..
http://3.bp.blogspot.com/_3lGYdUVSKGY/TK-0rZ2YDnI/AAAAAAAAA9w/SW2a-PB9dnY/s1600/award.jpg
Award daripada Krole



Award daripada Myzul

Antara orang yang matdin nak tag ni ialah:

1. adah
2. diea
3. blur
4. rossa
5. lagenda mahsuri

2 comments:

suka_haha said...

waahhh..dapat award..tenkiu2..nanti saye amek ea..hee..cyg matdin la..hagagaga.. ;p

suka_haha said...

haha.. amik2x.. jangan tak amik hee...