"SIAPA REMEDY?"

Thursday 24 June 2010



Siapa dia remedy?? Rasanya korang penah dapat kunjungan remedy ni kerana saya selalu dapat kunjungan daripada dia ni.. Selalunya dia akan datang ke blog saya dengan mesej yang menarik perhatian saya untuk klik dan masuk ke blognya. Kali ini saya amat tertarik untuk membuat entry ni untuk mendapatkan ebook percuma dimana perlu membuat post untuknya bagi mendapatkan ebook percuma.. Harap-harap dapatlah ebook tu ye hehe...

Dan setakat ni rasa-rasanya trafik cik remedy mesti mantap maklumlah kalau dah boleh ajar orang cari trafik tu mestilah trafik cik remedy mantap kan?? hehehe... cuba korang tengok gambar kat atas tu.. mungkin tu gambar cik remedy yang sedang bercuti sambil menunggu trafik masuk kat blog dia kan?? maklumlah proses blogwalking yang cepat dan sistematik membuatkan cik remedy ni boleh berehat panjang kan hehe... Walaupun nampak bersantai dah duduk rileks sahaja kan.. trafik masih mencanak.. Memang best kan?? hehe...

Sekali tengok gambar tu siap duk atas perahu lagi tu sambil bersantai..owh!! bestnya kalau boleh duduk rileks macam tu sambil menunggu trafik masuk ke blog.. Kalaulah saya yang duduk macam tu, sudah tentu trafik macam ciput je hihihi... Kepada sesiapa yang mahu membuat post seperti apa yang saya telah buat sekarang ini, bolehlah masuk ke sini dahulu untuk mendapatkan detail apa yang dimahukan oleh cik remedy ni haha... Lagi sekali cik remedy ni suruh letak satu link utama blog dia kat post dan dua lagi link dari mana-mana post dari blog remedy gak.. link 1 dan link 2 lah agaknya hehe...

Harap-harap tak terlambat lagi nak dapatkan ebook percuma tu.. (termengah-mengah kejar ebook percuma)

0 comments: