Cerita Bola Sepak Pula (Football"cakap orang putih")

Sunday, 11 April 2010


Kalau nak diceritakan pada zaman sekarang ni, bola sepak dah sangat glamour sangat dah. Dah memang sifat bola tu bulat kalau dah bergolek tu memang kejap kat atas dan sekejap kat bawah lah kan?? Hehe… begitulah yang mula terjadi kat kelab-kelab bola sepak gergasi kan?
Machester United ke? chelsea ke? barcalona ke? dan lain-lain ke? Faham-fahamlah kelab mana tu kan? Hehe.. Bukan nak kutuk ke apa tapi saya kalau bab-bab bola ni kurang minat sangat cuma saja je nak isi masa lapang, tiba-tiba lak terfikir nak tulis pasal bola lak hehe.
Kalau bola tu melencong lak yang atas tu tetap kat atasla kan? Yang kat bawah lak tetap je duduk kat bawah haha cuma dari kiri ke kanan atau dari kanan ke kiri je kan?? Betul tak? Hehe… tapi kadang-kadang bola tu boleh juga nak bergolek macam biasa hehe ikut selera bola tu la kot hehe…


11 comments:

kenwooi said...

football is fun! =D

Jogger said...

uhuhu bola dgn lelaki... x dapat dipisahkan

NuRuLiNa said...

apa benda yg ko merapu ni mat

Mat said...

football is da best 4ever

Mat said...

why mat x suke football?

Amirah Rashid said...

hidup CHELSEA! hehe :D

suka_haha said...

bukan x suka cuma kurang sket hehe...

Ir. hydir said...

hoh .. layan bola mmg best dari tgk konsert artis :)

suka_haha said...

hoh .. layan bola mmg best dari tgk konsert artis :)

suka_haha said...

uhuhu bola dgn lelaki... x dapat dipisahkan

suka_haha said...

Kenali jenis-jenis bola di...
http://masa-tambahan-fakta.blogspot.com/2010/08/kenali-bola-di-piala-dunia.html