Perkataan Panas

Thursday 15 April 2010


Betul ke perkataan panas lagi hangat boleh meningkatkan trafik untuk blog kita ek?? Contohnya macam perkataan Air Asia, Astro, Avatar. Itu baru umtuk huruf A.

Kalau Untuk Huruf B pula, Bila kita taip kat kotak search kat google tu akan keluar Berita Harian, Blogspot, Blogger dan macam- macam lagilah..


Bila kita taip huruf C pula akan keluarlak perkataan yang bermula dengan Huruf C dan seterusnya D, E, F sehingga Z akan keluar perkataan yang bermula dengan huruf masing-masing.
Setakat ini saya tak tahu lagi keberkesanannya. Adakah semakin banyak perkataan dalam blog kita yang keluar daripada kotak search kat google tu seperti perkataan yang saya cakapkan tadi akan mempengaruhi trafik light kita?? hehe...


11 comments:

Ken Wooi said...

those are the most common searches on the internet =)

NuRuLiNa said...

mcm mane nk bg org msuk blog kita mat?
org follow aku ckit jer...

Syahrul Iman said...

hmm..mungkin gak..

LaNuNsepet said...

betul bro.. mmg berkesan.. aku dah cuber.. mmg mentaliti kiter bile klik ape nak kat google tu.. bile kuar jar suggestion pasti rmi amik yang suggestion tu, maksudnya tu yg popular, jadi kalu kiter amik yang tu, trafiic naik oo.. tmbh2 lg kalu gune keyword yang panas macam melayuboleh, video 3gp n bla3.. siyesss..

nuriz said...

word tu selalu org carik tapi word yang sudah lama dipakai oleh blog yg sudah lama dpt ranking tinggi je naik nama web diorang..tu pndapat saya ler..maybe sy silap

nuriz said...

tak dpt tulis dlm shoutbox..jd pakai jejak cni

MofizPutra.com said...

ah'ah tip cm ni memg menjadi penah wat dulu..huhuh.. tp skrg busy tk sempat nak updet blog..huhuh..

Amirah Rashid said...

erm, myb betul. tp xsume blog yg akan tersenarai dlm search result tu :)

si para para said...

kalau nk tahu mat din kena la test dulu..hehe

suka_haha said...

betul bro.. mmg berkesan.. aku dah cuber.. mmg mentaliti kiter bile klik ape nak kat google tu.. bile kuar jar suggestion pasti rmi amik yang suggestion tu, maksudnya tu yg popular, jadi kalu kiter amik yang tu, trafiic naik oo.. tmbh2 lg kalu gune keyword yang panas macam melayuboleh, video 3gp n bla3.. siyesss..

suka_haha said...

mcm mane nk bg org msuk blog kita mat?
org follow aku ckit jer...