Award Daripada Belalang

Tuesday 10 August 2010






Setelah sekian lama matdin tidak mendapat award daripada sesiapa.. akhirnya kali ni matdin dapat lagi award tu hehe... kali ni daripada belalang pulak hehe..

Bagi siapa sahaja yang menerima award ini, diharuskan memberikan/tag kepada 5 orang lagi. Kemudian, si penerima award harus meletakkan link-link berikut di dalam entry anda.



1: Floellen Esthy
2: Myfrin's story
3: Teratak Usang
4: Belalanghijau
5: Matdin Terkenal

Sebelum anda meletakkan link-link di atas, padamkan dahulu link yang berada di no 1, kemudian semua link yang tinggal dinaikkan 1 level seperti no 2 menjadi no 1, link no 3 menjadi no 2 dan seterusnya. Selepas itu masukkan link anda di bahagian paling bawah sekali iaitu no 5. Kejujuran adalah penting. Jika setiap penerima award mampu memberikan award ini kepada 5 orang dan kesemua mereka yang ditag meletakkan link dengan betul, maka jumlah backlink yang didapat ialah:-

Posisi 5 : Jumlah backlink = 5
Posisi 4 : Jumlah backlink =25
Posisi 3 : Jumlah backlink = 125
Posisi 2 : Jumlah backlink = 625
Posisi 1 : Jumlah backlink = 3,125

"Menurut info dari SEO (Search Engine Optimation) ramai blogger telah mendapatkan 1,923,125 backlink dan keuntungannya blog anda akan mendapatkan trafik tambahan, apalagi jika ada orang mengklik ke blog anda", kata tuan punya award asal kot.

Matdin nak tag

1: adah
2: krole
3. naddy
4. norfa
5. mashi

4 comments:

suka_haha said...

wah..dpt award!

suka_haha said...

sebenarnya dah lama tak dapat award ni hehehe...

suka_haha said...

salam matdin...
gud2 dah buat pun award nih.tp nape name belalang kat last2 entry tuh x buang?hee

suka_haha said...

eh.. lupe lak nak ubah.. matdin dah tukar dah hehe...