Buffered Earning Kali Kelapan Belas

Sunday 22 August 2010


Haha.. Matdin rasakan nuffnang semakin menyayangi matdin.. hehe.. bukannya apa tapi target matdin untuk mendapatkan 10 buffered earning telah menjadi kenyataan dimana pada malam tadi matdin ternampak ada satu lagi buffered earning yang masuk dalam akaun nuffnang matdin tetapi masih tidak ada mood untuk membuat post mengenainya. Jadi matdin nak ucapkan terima kasihlah kepada nuffnang ni sebab sudi menjadikan blog matdin ni sebagai tempat untuk memaparkan iklan hehe..

Sebenarnya trafik blog matdin sudah tidak seperti dahulu lagi dimana trafik blog matdin ni semakin merosot disebabkan kesibukan dengan benda lain dan hanya mampu bermain-main dengan blog ni pada masa terluang sahaja.. Kadang-kadang ada masa terluang tetapi tiada mood untuk mengupdate blog ni. Jadi matdin cuma menunggu masa yang sesuai untuk mengupdate blog sahaja sambil membalas kunjungan rakan-rakan.

Matdin nak ucapkan terima kasih kepada rakan-rakan yang sudi melawat blog matdin ni sekaligus mencerahkan peluang matdin untuk mendapatkan buffered earning dan matdin nak minta maaf sebab lambat untuk membalas kunjungan rakan-rakan yang telah lama meninggalkan jejak pada shoutmix matdin.. Sekian terima kasih hehe...

9 comments:

suka_haha said...

murah rezeki matdin bulan pose ni ye^_^

suka_haha said...

harap-harap terus bertambahla hehe...

suka_haha said...

harap-harap terus bertambahla hehe..

suka_haha said...

tahniah la buat mat din...nak gak aibaks merasa BE dari Nuffnang ni..ehe

suka_haha said...

banyak betul BE matdin.. aku nk dpt uv 100 sehari pon payah.. tolong la share tips sikit..

suka_haha said...

ishh..byk tul BE..rezeki ramadhan...:)

suka_haha said...

tak lama lagi tu dapat la tu kot hehe

suka_haha said...

matdin sekarang ni nak dapat 100 uv pon susah.. dulu-dulu bolehla hehe...

suka_haha said...

harap-harap bolehlah bertambah lagi ni hehe..