Award Daripada Darla

Saturday 3 July 2010

Lagi sekali Saya nak ucapkan banyak-banyak terima kasih kepada cik darla kerana sudi bagi saya award ni hehe.. sebenarnya dah lama tak dapat award ni hehe...


jika sudah mendapat awar ataup0un anugerah nie..
pastilah ada soalannya kan..??


apa nama blog anda & knp letak name tue??
Blog Serbaguna sebab saya sukalah hehe..

apa nama url blog anda & dari mn datangnya nama tuh?

url tu http://sukahaha.blogspot.com namanya sebahagian daripada gmail

apa method dalam penulisan anda..?

apa-apa yang saya nak tulislah asalkan tak kutuk prang hehe

penah terasa nk hapuskan blog?berikan sebab munasabah?

tak pernah pun. jadi xdelah sebabnya kenapakan?? hehe...

pernah ahli keluarga baca blog anda?

pernah.. adik beradik hehe

apa perasaan anda bila orang kata blog anda buruk, sedangkan anda merasakan ianya cantik?
kalau orang cakap macam tu saya baikilah lagi bagi lagi cantik sampai orang tu jeles hahaha...

bile blog anda diberanakkan?
tahun lepas kot hehe..

siapa orang yang mula-mula tahu mengenai bl0g anda~?
itiknila

5-10 org utk tag..
naddy
adah
SweetSyaza
Firdani
ustazlove

0 comments: