Keputusan Spanyol dan Netherland

Monday, 12 July 2010

Ha.. Akhirnya keputusan akhir piala dunia telah tercapai dimana Spanyol telah berjaya memenangi perlawanan tersebut dimana jaringan inestia pada masa tambahan telah melayakkan Spanyol merangkul piala dunia 2010

Bukan sekadar perlawanan bola sepak sahaja yang berlangsung tetapi perlawanan teka-teki juga telah berlangsung dimana acara ini telah dimenangi oleh Paul apabila melawan Mani haha...

16 comments:

suka_haha said...

hahaha.. betul sangkaan Paul... ><"

suka_haha said...

hehe..

suka_haha said...

haha..Paul menang dpt apa??..huhu..

suka_haha said...

tahniah spain~

suka_haha said...

paul menang dapat jual nama hehe

suka_haha said...

nama saya bukan spain hehehe...

suka_haha said...

mmg terbaik SPAIN.... awesome....

suka_haha said...

gol masa tambahan.. masa sume letih hehe...

suka_haha said...

hehehe.. dah brape puluh tahun dah spain kempunan nak merasa WC. baru kali ni dpt merasa.

sib baek masa kempunan dulu tak gi lari masuk "batu belah batu bertangkup".

suka_haha said...

kalau tak lagi glamer r citer melayu zaman dulu sebab ada pelakon import hehehe

suka_haha said...

yeahhh~~ sgt happy ngan result nI~ :)

suka_haha said...

wah!! nana sokong spain rupanya hehe...

suka_haha said...

abesla makin rame percaye akan tilik nasib si sotong ni

suka_haha said...

nak wat macam mana dah.. sebab tak buat gulai sotong tu awal-awal. kalau wat gulai tu awal-awal takdenye jadi macam ni hehe..

suka_haha said...

Wow.... asyik.... spanyol menang...
kojo saya itu sob....

suka_haha said...

dah lama spanyol nak menang tu hehe