Spanyol Vs German Spanyol Menang???

Wednesday, 7 July 2010


Haha.. Kali ni ada lagi berita pasal si tukang tilik iaitu sotong kurita (octopus) si tukang tilik haha... Sotong ini dikatakan telah membuat ramalan dengan tepat sekali dengan memilih pemenang bola sepak piala dunia dan kali ini sotong ini yang bernama Paul telah meramalkan bahawa spanyol akan menang melawan German.. Adakah ramalan si sotong ni akan jadi kenyataan?? haha.. Kepada penyokong German tu janganlah risau sangat kerana si sotong tu bukannya tuhan yang tahu apa yang akan terjadi dan kepada sesiapa yang menyokong spanyol tu jangan percaya sangat benda-benda macam ni ye.. Mengarut je semua tu haha... (Matdin tak sokong mana-mana ye hihi..) Sekadar berkongsi maklumat je ni..

16 comments:

suka_haha said...

oyeahhh!!
gooo spainnnnnn!!!

suka_haha said...

mana leh, aku sokong jerman,.xkira. bah sini sotong tu aku aku nak jadikan sotong bakar.

suka_haha said...

jermen menang. . .sotong tu tipu je. . .

suka_haha said...

nana minat spanyol rupenye hehehe...

suka_haha said...

boleh3x.. save image as hehehe...

suka_haha said...

hahaha...

suka_haha said...

Mst kali ni stg tu salah

suka_haha said...

ntahla.. tgklah dulu game nanti hehe... Kalau salah maksudnya dah boleh goreng dah tu haha..

suka_haha said...

hahah..sotong 2 main illusi je..bkn betul pun..hahaha

suka_haha said...

haaa...ada pun org tnjuk pic sotong ni..merata crik kt belog~~ haha..kt opis org dok ckp mnde ni je..

suka_haha said...

sotong tu belajar silap mata kot hehe

suka_haha said...

kat youtube ada kot hehe

suka_haha said...

oo...ini la sotong yg pak nail maksudkan...walla..kompius gak tgok paknil kat fb td...

suka_haha said...

paknil mne ni?? (macam kenal lak hehe...)

suka_haha said...

Hai orang-orang yang beriman, sesungguhnya (meminum) khamar, berjudi, (berkorban untuk) berhala, mengundi nasib dengan panah, adalah termasuk perbuatan syaitan. Maka jauhilah perbuatan-perbuatan itu agar kamu mendapat keberuntungan.
- (Al Maa'idah-90)

suka_haha said...

betul2x.. hehe