Buffered Earning Datang Lagi He.. He..

Monday, 22 November 2010


hehe... dah lama Matdin tunggu cik nuffnang bagi buffered earning kat blog matdin ni.. sebenarnya dalam satu minggu ni Matdin ada nampak ada je iklan yang muncul kat blog matdin ni tapi bila tengok kat akaun nuffnang tu takde pula buffered earning yang baru.

Sebenarnya iklan yang muncul kat blog matdin sebelum ni membuatkan matdin menaruh harapan yang tinggi kat cik nuffnang. harapan matdin tu buffered earning r hehe.. Tapi takpa.. matdin sabar je.. Matdin tunggu-tunggu sampai hari ni.. Bila matdin tengok akaun nuffnang matdin tu, Matdin nampak ada satu iklan buffered earning yang baru. hehe... Tu yang matdin seronok sangat hari ni.

Kali ni nuffnang sudah tidak merajuk dengan Matdin lagi hehe..

16 comments:

suka_haha said...

Tahniahh ! hehee . Yyunie pown nakk jgakk ! ^^ huhuu

suka_haha said...

kena rajin blogwalking jugakla hehehe...

suka_haha said...

mana aci matdin..

suka_haha said...

kenapa lak? hehe...

suka_haha said...

bestnye dapat buff.. rajin2 la hapdate.. hehhe..

suka_haha said...

rajin gak ni hehe.. tapi dah tak boleh rajin sangat dah ni hehe...

suka_haha said...

best2..

suka_haha said...

matdin pun rasa best hihi..

suka_haha said...

wah tahniah...atok sampai sekarng x dapek2 lagi BE....atok tak tahu mano silap eh
:-(

suka_haha said...

takpe2x.. hehe.. nanti dapat la tu hehe...

suka_haha said...

xpe2x.. nanti dapat la t hehe..

suka_haha said...

semoga murah lagi rezeki :-)

suka_haha said...

Moga Allah murahkan rezeki kamoo.. Amin..

suka_haha said...

amin.. terima kasih cheqna hehe..

suka_haha said...

terima kasih asrol.. asrol pun sama hehe..

suka_haha said...

aminnnn