Cara-cara Masak Steamboat

Saturday, 27 November 2010


Kat sini matdin nak tunjukkan cara-cara masak steamboat dengan cara yang mudah.. nak tau? hehe.. Kalau nak tahu boleh baca sepenuhnya haha.. mudah dan simple..

Mula-mula kena order nak makan apa kat kedai steamboat tu.

selepas tu masukkan kesemua bahan-bahan yang nak dimasak kedalam periuk yang disediakan.

selepas tunggu sehingga kesemuanya masak dan boleh dimakan..

simple tak cara masak steamboat versi matdin? hehehe...

10 comments:

Zaer!! said...

huhu..cam kat johnny's je ni..hehe

suka_haha said...

Zaer!!:

eh!! camne leh tau ni? hehe... ingatkan takde orang tau.. selalu pergi ke?
haha..

Anip™ said...

hahah~ simple gilek..

1)Mengumpat! Adakah Ianya Hobi Manusia Zaman Sekarang ?
2)Menjadi Tunang Orang Tanpa Kita Sedar, Biar Betol ?
3)8 Perkara Tentang Lelaki Yang Korang Mesti Tahu !

suka_haha said...

Anip: mestila... tapi kena bayar jugak haha..

missSenget said...

igtkan cara buat kt umah..

frust sgguh..

suka_haha said...

@missSenget

hahaha.. tu kan cara senang hehe..

Keyyah said...

ahha senang nya.. order set mana yg nak, lepas 2 boley la maen masak2 kat c2..hihi

tetiba terliur lak tgk steamboat 2..hehehe

suka_haha said...

@Keyyahtunggu ape lagi? hehehe...

Firdani said...

hampeh!
x sdap pn kt situ..
abeh duet je matdin..:)

suka_haha said...

@FirdaniSaje jer try.. first time kan tu hehe.. bukan penah makan steamboat pun hahahah...