Real Madrid Vs Barcelona 2010

Tuesday, 30 November 2010


Wuahh!!! 5-0 tu!! Barcelona menang 5-0 ke atas Real Madrid tu!!. Cehh!! macam matdin tengok jer bola pagi tadi hehe.. Sebenarnya matdin tengok highlight kat youtube jer hehe.. Tak sangka yer pasukan yang membeli ramai pemain bertaraf bintang kena belasah seteruk tu sekali. Matdin ingat macam sengit jer perlawanan malam tadi tu.. Rasa macam rugi lak tak tengok sebab kalau tengok boleh jugak tengok diorang golkan banyak-banyak hehe..

Matdin bukannya anti Real Madrid dan bukannya penyokong Barcelona tetapi matdin suka tengok pemain bola ni kelam kabut kat depan gol.. tu jer. Sebenarnya bahagian itulah yang matdin tunggu sepanjang masa perlawanan mana-mana pasukan. Nak jugak tengok gol-gol yang menarik

Walaupun tak tengok perlawanan malam tadi, matdin masih boleh tengok lagi bahagian yang matdin suka tu.. nak tahu kat mana?? hehe.. Mestilah kat youtube hehe.. Kat situ, matdin boleh tengok balik highlight pasal perlawanan bola sepak dimana bahagian yang matdin suka je dipaparkan haha..

Kepada Penyokong-penyokong bola sepak, diharapkan tidak marah dengan cara matdin tengok bola sepak yer sebab matdin suka tengok bahagian depan gol jer bukannya suka pasukan tu haha..

8 comments:

Fyzal said...

barca main lain mcm sikit semalam. hehehehe.

suka_haha said...

@Fyzalowh!! matdin tak tengok lak hehe..

missSenget said...

owh..matdin lg berkenan ngn pntu gol dr player die yg ensem2..
wakaka

jaya jr said...

haha..barca memang susah nak dikalahkan oleh real madrid..hercules je boleh..haha

suka_haha said...

@missSengettengok goal lagi best hehe..

suka_haha said...

@jaya jrhehe.. hercules datang bawak pedang hehe..

one2paii said...

gua mmg gembira real kalah..sebab ronaldo cabar barcelona untuk wat jaringan terbanyak seperti mana depa buat arituh..baru dapat tutup mulut pemain2 real madrid..haha

suka_haha said...

@one2paiinasib baik matdin tak main kekeke...