Award Untuk Kawan-kawan

Thursday, 25 March 2010




Hadiah ni saya tujukan kepada kawan-kawan saya yang selalu lawat blog saya, kepada semua pengikut-pengikut saya dan kepada sesiapa sahaja yang sudi melawat blog saya. Walaubagaimanapun saya hanya letakkan nama-nama yang tertentu tanpa berdasarkan apa-apa.. Kepada yang tidak tersenarai tu janganlah berkacil hati sebab boleh baca ayat pertama tadi hehe..

1. dahlia
2. naddy
3. yun
4. amalina
5. jajarina
6. hafizsidah
7. malwana
8. bie
9. apiez
10. ira
11. adah
12. si para-para

12 comments:

MofizPutra.com said...

heheh.. cantik award tp asal award bola heheheh :)

suka_haha said...

sbb x reti wat sendiri hehehe...

MofizPutra.com said...

heheh.. okeylah tu, wah terus tersenarai yea :) huhuu

ツbieaz@bie Azreenaツ said...

wahhh...dapat award lagi
makacih.

award unik...kan piala dunia tak lama lagi kan hehehe(^^,)
N dpt klik Mickey mouse utk awak

grafik-hafizsidah said...

besnyer dapat award..wahhh..hehhe pial dunia pon xpelah..hahha..suke2..hahha

Malwana said...

orait bro..cantik aah dapat no 7~ thx a bunch!!

Balqis Jaafar said...

owh, buat award! :D

si para para said...

award baik punya...hehe opss aku tak dpt.. kena pergi lawan bola jugak ni..untung2 dpt jgk..

si para para said...

wah belum main bola dh dpt award...cun..hehe err izinkan saya link kan blog anda di blok saya..hehe skema ayat tuh..

suka_haha said...

hehe.. boleh2 tima kasih ye... sopan tak?? kekeke..

faizerkaizer said...

ala,.matdin,.ni award world cup,.takper aku terima dengan penuh kebanggaan,.chewah,.

jajarina said...

jaja pun dpt?? hehe.. mekasih byk2.. dh ltk kt blog dh.. hehehe ^_^