AFF SUZUKI CUP 2010

Tuesday, 28 December 2010




Kemenangan skuad negara menentang indonesia dipertikaikan. Ialah nak buat macam mana lagi sebab ada orangmain laser suluh-suluh muka orang kat padang tu ha hehe.. Bukan setakat tu sahaja tetapi pemnokong malaysia juga dipersalahkan menerusi twitter oleh penyokong indonesia.

Dah nak buat macam mana dah. Mungkin iti sebagai misi membalas dendam atau tidak, itu matdin tak tahu sebab taktik bermain laser bersama pemain bola sepak itu bermula semasa 1 Disember lagi di Stadium Gelora Bung Karno dimana pada masa tu Indonesia telah menang besar dan Malaysia kalah teruk sebanyak 5-1 pada saingan peringkat kumpulan.

Pada masa tu, penjaga gol Malaysia ialah Mohd Sharbinee Allawee Ramli juga telah terkena sinaran laser hijau semaa menentang Indonesia pada 1 Disembar lalu. Jadi sekarang ni, sudah jelas yang memulakan aksi menyuluh laser ni bermula sejak di indonesia lagi dan bukannya di Malaysia hehe..

Kepada penyokong Indonesia, diharapkan tidak melakukan perkara yang tidak patut secara melulu dan cuba berfikir dahulu sebelum melakukan sesuatu yang boleh memudaratkan orang lain. Sekian sahaja daripada matdin.

8 comments:

p@kcikLie said...

apa pon kemenangan perlu dicari dan pastinya akan memihak kepada kita jika kita bersungguh2...

kAziShA said...

isu laser sangat famous sekarang ni..huhu

maCy said...

menang biar bersih~

sukahaha said...

@p@kcikLie
betul2x.. hee seri pun dah kira ok dah hehe..

sukahaha said...

@kAziShA
trafik pun boleh jadi hangat jugak hehe..

sukahaha said...

@maCy
Kalau nak betul-betul bersih memang susah lainlah kalau pengadil pun rujuk kamera sebelum buat keputusan hehe..

KELI OH KELI said...

Jgn pulak ULTRAMAN2 INDON..main laser pulak malam ni....x maw...x maw...

sukahaha said...

@KELI OH KELI
Kalau ultraman indon yang bermain laser malam ni mungkin boleh menang free macam diorang cuba buat hari tu hehe..