Pusingan Akhir Debat Diraja Antara IPTA 2010

Monday 20 December 2010

Tinggal lagi satu hari pertandingan akhir debat diraja nak bermula. Untuk hari ini, kerja matdin sudah hampir selesai. Walaubagaimanapun kerja baru akan tiba bermula malam ini sehingga esok dan diharapkan tiada kerja lain lagi setelah pertandingan akhir debat diraja antara ipta 2010 berakhir.

Berbalik kepada tajuk entri ni, pasukan yang akan bertanding dalam pusingan akhir ialah Universiti Sultan Zainal Abidin(UNISZA) dan Universiti Sains Islam Malaysia(USIM). Tahniah kepada pasukan yang telah berjaya kepusingan akhir.

Tidak kira menang atau kalah, diharapkan para peserta dapat persembahkan hujah yang terbaik bagi menjadikan pertandingan akhir nanti menjadi lebih menarik. Sebagai persediaan untuk persediaan akhir, runner untuk peserta debat arab akan mengambil alih bahagian protokol dimana pada malam ini akan diadakan perbincangan untuk persiapan untuk esok, sebenarnya petang tadi sudah bermula perbincangan tu cuma malam ni untuk pastikan apa yang dirancangkan pada petang tadi boleh berjalan dengan lancar.

Diharapkan tidak ada sebarang masalah ketika pertandingan akhir debat diraja yang akan bermula pada pagi esok. Sekian sahaja daripada matdin untuk hari ini. Terima kasih kepada pembaca yang sudi membaca entri matdin walaupun sekadar cerita biasa-biasa sahaja hehe..

8 comments:

zuzairi said...

chayok...team dr trgnu...he3

ong ong kedek kedek said...

Gud luck USIM :) he3

Ali ridha said...

dah sampai peringkat akhir.

LynnAiza said...

usim forever!yeay!=)

-goodluck utk both team..

Bukan Pesimis said...

all the best,mat din..

Anonymous said...

@Nama Saya Syafiqah
bukannya matdin yang bertandinglah..hehehe..

Jαnnαhツ said...

goodluck usimm! i sokong usim 100%. yeah....

Anonymous said...

@Jαnnαhツ
Tahniah.. USIM menang bahasa arab hehe..