Dah Lupa Diri

Friday 31 December 2010


Adoi!!! dah lupa diri kejap.. hehe.. Begitulah bila dah mula berjinak-jinak dengan wordpress ni.. Tak sangka lak matdin wordpress boleh buat matdin jadi macam ni sampai dah tak jarang update blogspot ni hehe.. Matdin sekarang ni dah macam dalam delima dah samada nak teruskan blogspot ni atau tidak sebab ada pepatah mengatakan yang dikejar tak dapat dan yang dikendong berciciran hehe..

Matdin pun tak sangka memang seronok bila guna wordpress ni tapi dengan syarat mesti ada orang yang boleh bantu kita jika ada masalah. macam matdin ni dulu masa mula-mula guna wordpress takdelah seronok sangat, ecited je lebih. Orang guna wordpress nak guna jugak bila mula guna mulalah menyesal. Tapi sekarang matdin dah tak menyesal sebab sudah mula faham pasal kod wordpress sikit-sikit walaupun cuma tau edit saiz kotak je sikit-sikit(cakap macam dah tahu semua jer) haha..

Nak buat macam mana, mula-mula tu memanglah rasa bosan sebab tak tahu apa yang perlu masa mula-mula nak edit tu sebab takkan kita nak guna apa yang orang dah buat seratus peratus kan? Nanti kalau ada orang yang guna templete yang sama macam kita rasa macam kita lak yang tiru orang kan? Itu pada pendapat matdinlah sebab matdin lagi suka kalau tak sama dengan orang lain hehe.. Sebab tu matdin belajar godek-godek gak walaupun pada mulanya agak sukar sebab langsung tak tahu apa-apa hehe..

Jadi kepada sesiapa yang nak mula menggunakan wordpress matdin cadangkan supaya belajar edit templete blogspot dulu sebab kalau korang dah biasa dengan kod kat blogspot, nanti takdelah terkena kejutan budaya semasa menggunakan wordpress hehe.. Itu semua sekadar persediaan yang matdin rasa sesuai.

10 comments:

woot-woot said...

dilema lah ! hahah..senget mat din xD

jom join ni !

best of the best contest !

Anonymous said...

@woot-woot

senget jugaklah sekali sekala haha..

nurul rasya said...

wordpress tak user friendly sangat, tak berapa faham

Anonymous said...

@She's retarded
yelah.. sebab tu kena godek2x hehe..

KELI OH KELI said...

ooo...satu hari mmg rasa nk guna wordpress juga...selamat thun baru matdin...

Anonymous said...

@KELI OH KELI
Selamat tahun baru juga ikan keli hehe..

wida said...

tq singgah & follow blog sy..nice blog.ada tuto..sukee

Anonymous said...

@wida
Wuah!! tenkiu2x hehe.. jemputla lagi hehe..

Yuni Aisyah said...

kecian blogspot..mentang2 da gune wordpress..:P

Anonymous said...

@Yuni Aisyah
Dah nasib hehe..