Rasa Macam Jadi Burung Je Ha.. Ha..

Wednesday, 8 December 2010


Sayap Krole

Sayap.. oh sayap.. Sapa ada sayap? Nak pinjam sayap jap boleh? hehe.. Krole.. Matdin nak sayap ni boleh? hehe.. Matdin amik kat krole sayap ni hehe.. mesti ramai dah kenal siapa krole kan? hehe.. Wahh!!! Rasa lega je lepas habis final exam. Sebenarnya matdin nak tulis entri ni lama dah.. Dari semalam lagi tapi simpan dulu kekeke... Bukan apa tapi sebab tak habis final lagi pun semalam. Tapi hari ni kira dah lepas r hehe..

Bila habis je final exam tadi, ingat nak tulis terus dah entri ni tapi rasa malas lak.. Rasa nak rehat-rehat dulu, tengok-tengok tv dulu bagi seronok-seronok dulu ke hehe.. Bila tak tengok tv lak, matdin balas-balas kunjungan dulu sambil kosongkan shoutmix dulu. Lepas tu bila semua dah setel barulah mula nak menaip cerita ni..

Wahh!! Kalau masa zaman sekolah dahulu, bila nak buat karangan, cikgu mesti ajar format karangan, pendahuluan ada 1 perenggan iaitu perenggan pertama. Tetapi post matdin kali ni ada dua perenggan untuk buat pendahuluan kekeke.. Sebenarnya Matdin tak sengaja buat dua, tengah sedap-sedap taip tiba-tiba jadi dua perenggan dah, nak buang satu perenggan rasa membazir lak hehe.. Membazir tu kan amalan syaitan hehe..

matdin sebenarnya nak bagitahu kepada pembaca entri ni bahawa pada hari ni matdin rasa macam menjadi seekor burung dah hehe.. Bila habis je exam, matdin bebas kemana-mana dengan menaiki motosikal pinjam kerumah kawan matdin hehe.. Selepas tu masuk dalam kampus balik sebab nak setelkan projek akhir PSM, Tapi tak jadi sebab ada masalah tertentulah hehe.. Esok kena jadi burung lagi haha..

Sebenarnya buat masa ni projek akhir matdin belum selesai seratus peratus lagi dan selepas siap seratus peratus dan bila habis present nanti, matdin rasa perasaan matdin masa tu mesti jadi lebih daripada seekor burung hehe. Kepada sesiapa yang nak jadi burung tu, janganlah jadi burung betul-betul sebab korang sudah diciptakan sebagai manusia. matdin cuma cakap perasaan matdin je macam seekor burung (tolong muntah.. uwekk!!!) hehe..

18 comments:

waRDah a.k.a QiQi said...

hehe.. pinjam sayap leh?? nak wat blogflying~ cepat sikit.. :D

maCy said...

hai matdin. byk dah berubah ya ;)

suka_haha said...

@waRDah a.k.a QiQi
Boleh-boleh.. print screen je haha..

suka_haha said...

@maCy
Apa yang berubah ek? hehe..

peni anani said...

hahaha.. sayap krole jadi mangsa... mahaguru peni tu.. keh3

Ain Zulaikha said...

saya kalau ada sayap saya nak suruh sayap tu bawak saya gi GSC. nak tgk wayang. T___T

suka_haha said...

@peni anani
oo hehe.. lepas ni biar sayap krole tumbuh yang baru lak hehe...

suka_haha said...

@Ain Zulaikha
yela.. tak payah beli minyak dah.. hehe

papabear said...

best la dah abis exam eh? selamat tunggu results... hehe

iszieylyanziy said...

knl2x,,krole yang bw guna syap kan???hahah..pantas pulak,,ngee,,,

suka_haha said...

@papabear
bestla jugak hehe..

suka_haha said...

@iszieylyanziy
betul2x.. isz suke sama macam krole hehe..

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

mama adam doakan awk lulus dalam exam tue dgn cemerlang.

aminnnn...

suka_haha said...

@..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::..
terima kasih yer.. harap adam macam tu jugak nanti ngee..

cik lola said...

hahahahha...matdin kne blaja krngn blik nih...mmg syok x hengat bila exam abis...cm merdeka seumur hdup rsenye :)

suka_haha said...

@cik lola
Sebenarnya matdin tau dah tapi dah terlajak lak nak wat camne.. nak undur rugi lak rase kekeke...

sayapmalam.com said...

kenapa amik sayap akuuu...pulangkan balikk..hehehe

suka_haha said...

dah potong dah hehehe...