Yeay!!! Dah Nak Habis.. Keputusan Debat Diraja Esok He.. He..

Tuesday, 21 December 2010


Nampaknya pertandingan debat diraja peringkat ipta 2010 sudah habis untuk bahagian bahasa arab. Oleh itu, keputusannya akan diketahui pada petang esok dan tidak ada kerja lagi untuk dibuata untuk bahagian debat. Oleh itu, tidak lama lagi akan bermula aktiviti dimana projek sarjana muda matdin akan bermula. Walaubagaimanapun, pada petang ini, matdin nak jalan-jalan dulu dengan peserta tetapi daripada universiti mana tu matdin tak pasti lagi hehe..

Kepada ahli jawatan kuasa yang lain, diharapkan diorang dapat buat kerja dengan tenang dan tak payah fikir pasal jalan-jalan lagi hehe.. Bahagian jalan-jalan untuk orang yang sudah habis kerja sahaja hehe..

Kepada kedua pasukan yang berjaya masuk kepusingan akhir pada pagi tadi, tahniah matdin ucapkan dan persembahan korang memang menarik waaupun matdin tak faham apa-apa hehe.. matdin faham semasa diorang bagi salam je hehe..

Menang atau kalah, itu adalah adab pertandingan. Kepada yang menang tahniah matdin ucapkan dan kepada yang kalah tu, matdin rasa diorang kalah dengan bermaruah sebab matdin tengok cara diorang jawab soalan tadi, muka memang nampak yakin jer.. Tak macam pertandingan sebelum ni hehe..

Walaubagaimanapun, keputusan untuk Universiti Sains Islam Malaysia(USIM) dengan Universiti Sultan Zainal Abidin(UNISZA) akan diumumkan esok dan pemenangnya masih tak diketahui hehe..

6 comments:

siti faridah harun (nama penuh tu) said...

wah ! matdin pendebat arab ke? sama lah kiter,, huhu ~ rindu zaman2 bertanding,, ngeh3

sukahaha said...

@siti faridah harun (nama penuh tu)
matdin runner je la hehe.. Jaga pendebat arab je.. best jugak jadi runner pendebat arab ni.. diorang ni sopan sikit... senang bila sembang hehe..

iszieylyanziy said...

hehe,,klu mat din pendebatnye,,,nk la blaja arab,,hahaha :P

sukahaha said...

@iszieylyanziy
sudah semestinya hehehe..

M I A J A M A L U D D I N said...

eh. budak debat ke? best gile kowt debate.. first time msok tros jtoh cinte..

sukahaha said...

@M I A J A M A L U D D I N
runner jer hehe..