Saya Sayang Blog Saya | Blog Exchange Asrol Mania

Wednesday 8 December 2010

Saya sayang blog saya kerana...

ok.. ini sambungan ayat matdin.. dengan blog ini saya dapat kumpul banyak pengatahuan diluar sana disamping menambahkan sumber kewangan. Apa yang paling Matdin suka semasa bermain blog ni ialah:

  1. Matdin dapat mengumpulkan kawan baru
  2. Dapat menjalinkan hubungan dengan kawan-kawan diluar sana
  3. Dapat berkongsi pengalaman semasa bermain blog
  4. Dapat berkongsi maklumat dengan rakan-rakan
  5. Merasa puas dan dihargai apabila terdapat komen pada entri yang telah ditulis


3 entri pilihan utama yang Matdin suka daripada blog Asrol Mania ialah:

  1. Jalan Kari Kepala Ikan, bangsar
  2. 12 Kesilapan Kita Berblogging
  3. Kecik-kecik Da Otak Bisnes | Anak Sape Ni?
Entri yang paling Matdin suka daripada blog matdin ialah:
Bermain Dengan Air Terjun Di Bekuk

Matdin suka entri ni kerana ianya akan menjadi kenangan buat Matdin selepas tamat pengajian di Universiti Teknologi Tun Hussein Onn Malaysia atau UTHM atau dahulunya Kolej Universiti Teknologi Tun Hussein Onn atau KUiTTHO.

8 comments:

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

good luck yew....

Unknown said...

saya pon sayang blog saya,,hik4x

SUKA PELIK

suka_haha said...

@..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::..
terima kasih yer hehe..

suka_haha said...

@iszieylyanziy
nak try suke cmtu jugak r hik3x..

Adam Raqie said...

Yay.. done.. thanks matdin..

updated http://www.asrolmania.com/p/blog-exchange.html

Cik Aqilah Wardah said...

gudkuck incik... :)

suka_haha said...

@Asrol Mania
sama-sama.. hehe

suka_haha said...

@waRDah a.k.a QiQi
terima kasih QiQi..