Tag Daripada Mokcik

Thursday, 9 December 2010

Kali ni matdin dapat tag daripada mokcik lak hehe.. banyaknya soalan yang kena matdin jawab.. kalau tak percaya tengoklah kat bawah tu hehe..

R.U.L.E
"Once you have been tagged,you are supposed to write a note with 25 random,things,facts or goal about you.at the end,choose 25 people to be tagged.you have to tagged the person who tagged you.if i tag you,its because i want to know more about you."


25 facts about me???

nasib baik rulenye takde syarat mesti bahasa inggeris hehe..

  1. nama dalam alam maya matdin
  2. lelaki
  3. study lagi
  4. asal terengganu
  5. sekarang ni kat batu pahat
  6. suka online
  7. sudah bosan main internet tengok tv
  8. ada 5 adik beradik
  9. suka satay ayam
  10. ais krim pun ok jugak
  11. tidur awal.. Kalau tido lambat nanti mengantuk hehe..
  12. suka pakai pakaian biasa jer
  13. tak suka pakai pakaian ketat-ketat(tak selesa)
  14. suka jalan-jalan
  15. tak suka soalan tag banyak-banyak
  16. tertunggu-tunggu bila nak dapat kerja ni
  17. tak pernah naik helikopter
  18. Asal dari kampung
  19. Tinggal kat Batu Pahat sekarang
  20. pergi kelas tumpang orang
  21. balik kampung dengan bas
  22. kadang-kadang naik kereta
  23. nak balik naik keretapi tapi x boleh
  24. nak naik kapal terbang tapi tak reti
  25. tertunggu-tunggu bila nak habis jawab soalan ni
Kepada sesiapa yang sudi nak jawab tag ni silakan yer hehe.. sebab matdin pun rasa macam nak tarik nafas baru jer hehe..

7 comments:

Rara Farah said...

hayoo..org ganu kew???kg.ape?

suka_haha said...

kat2 manir hehe...

shada wentz said...

HAHAHA.

matdin suka eskrem! XD

ツbieaz@bie Azreenaツ said...

sama arrr Bie pun belum pernah naik helikopter... Hehehe tengok je lor :)

suka_haha said...

@ツbieaz@bie Azreenaツ
matdin ingatkan biez penah naik kekeke...

seribahasa.com said...

contoh macam ni..kotak komen teman cuma ada 2 pilihan

Goggle Account dan
OpenID

jadi seri pilih OpenID, jd bila orang klik dia akan menuju ke blog seri bukan ke Profil seri.

suka_haha said...

@seribahasa.com
oo.. terima kasih kak seri hehe.. matdin faham dah.. nak try komen kat blog kak seri lagi ni hehe..